Attiecību ar klientiem un piegādātājiem vadība
Klientu attiecību vadība, pazīstama arī kā CRM vai Customer Relationship Management, ir neatņemama, funkcionāla joma jebkura mūsdienīga un integrēta uzņēmuma informācijas sistēmā.
CRM – tā ir klientu attiecību vadības koncepcija aktīvas konkurences apstākļos, orientēta uz maksimālu katra klienta un partnera potenciāla apgūšanu uzņēmuma interesēs. CRM koncepcija ietver regulāru informācijas ievākšanu un analīzi par katru klientu - gan esošo, gan potenciālo.
Tiek sekots līdzi visām attiecību ar klientu stadijām un rūpīgi uztvertas bīstamas attiecību pasliktinājuma pazīmes, par cik, ir zināms, ka konkurējošā tirgū izdevumi jauna klienta piesaistīšanai ir lielāki, nekā izdevumi esošo klientu saglabāšanai.
Konfigurācija dod iespēju:
-
glabāt pilnu kontaktinformāciju par kontrahentiem un to strādniekiem, sadarbības vēsturi;
-
reģistrēt informāciju par piegādātājiem: preču piegādes noteikumi, uzticamība, pasūtījumu izpildes termiņi, nomenklatūra un piegādājamo preču un materiālu cenas;
-
automātiski apziņot lietotājus par gaidāmiem kontaktiem ar kontrahentiem un citiem notikumiem (piemēram, par kontaktpersonu dzimšanas dienām);
-
plānot darbinieku darba laiku un kontrolēt viņu darba plānus;
-
analizēt nepabeigtos un plānot gaidāmos darījumus ar pircējiem un potenciāliem klientiem;
-
izmantot personalizētu pieeju katra klienta vajadzībām un prasībām;
-
reģistrēt katra potenciālā klienta vēršanos un vēlāk analizēt piesaistīto klientu procentu;
-
operatīvi kontrolēt plānoto darījumu un kontaktu stāvokli;
-
veikt integrētu klientu attiecību analīzi;
-
veikt pircēju pasūtījumu neizpildes cēloņu analīzi un aizvērto pasūtījumu apjomu analīzi;
-
analizēt un novērtēt reklāmas un mārketinga kampaņu efektivitāti.